Entry 28 - a hime cut

Igår fick jag reda på att jag blivit tvåa i den stora Dolls Of Paradise tävlingen för 43 cm stora bjd-dockor Den of angels höll och trotts att jag bara kom tvåa i röstningen (medlemmarna fick rösta) kan DOP tänka sig att producera min klänning till deras kollektion! De kommer förmodligen kontakta mig om det skulle bli så.

Igår klippte jag även till min grovt ur växta hime frissyr så nu har jag en hime frissyr again
HIME CUT

credit till:CLAMP som gjort bilden

och sen har jag även vågat mig på att göra en rulltårta och det gick fab duck blev den lite bränd men med all vanilj så smakar den cappuchino typ

OVER AND OUT

Here's a good man and a pretty young girl
trying to find a way to play togheter


Kommentarer
Postat av: hubba

Hur ser din omtalade design ut då?

2009-09-09 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0