Entry 26 - Damn

Förtvivlan och sorg blandat med ilska och själv-hat drabbade mig på tunnelbanan hem... jag står helt enkelt inte ut med mig själv. Jobbigt läge, från och med idag ska jag endast prata om andra när jag väl pratar jag ska återgå att vara den tysta flickan i hörnet av klassrummet som jag en gång var i typ 1:an. och om någon nåsonsin vill träffa mig får de själva sms:a för jag checkar ut.

Highlight of the day?
kommer sälja en kjol och jag fick berömm av idrottsläraren när jag var med på idrotten i klackskor

AAAAAARRGGHHH jag har haft fett mycket hicka och jag är less på det!!! dööööööö

OVER AND OUT 

Gloria is no longer the wasted disco girl you've been dreaming about


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0