Entry 24 - Some fine wine

Jag har gjort precis ingenting idag och det var fab bara skita i allt och bara kolla på BJD-dock-bilder på DoA
sen har jag lyssnat på the cardigans

I veckan träffade jag en vän (på tunnelbanan av alla ställen) som jag trodde att jag aldrig skulle träffa igen
och fick min nya Skolväska från Bodyline som är helt fab den kan bli en handväska, axelrems väska OCH ryggsäck a la japansk skolflicka style.

I fredags tog jag mod till mig och målade över min oljemålning och nu jävlar ska den bli bra.

Jag kom på att man kan följa min blogg på blogglovin... jag är lite seg jag vet

OVER AND OUT

I need some fine wine and you, you need to be nicer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0