Entry 31

Det är lite otroligt hur många personer bara försvunnit ur ditt liv på så kort tid.

I would like to drift away, don't want to be in this place feeling all left out och hurting.
I took the wrong road, I've should have taken the road I did not take, the one less traveld with less drama. This road I am on now is not the road for me and now my life is one big drama.

Would like to go back 1,5 year change everything.
Men lite svårt nu när man har facit i handen och har blivit sårad och sårat.

Har fyllt år yey för mig :/
Skolfoto under japanska provet skit kul jag får mindre tid
svenska prov skit kul har inte haft tid att plugga
bröt i hop lite i skolan skit kul nu är jag ett jävla emo
har tryckt i mig så sjukt mycket mat skit kul nu är jag på väg att bli ett fetto
grattis du van kriget

något kul måste jag nämna annars blir jag anmäld för att vara deppig oxå skit kul
men jag has snart pengar till le BJD och jag har köpt en väldig fab klänning/tröja från Nelly.com
fjortis jag vet

Var hos min fabolus kompis i dag på morgonen och åt väldigt god mat osv innan vi skulle till dali utställningen på Moderna 
OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0