Entry 03 Jurister & Kyutai

Idag på tunnelbanan träffade jag på den fina "Advokatsnubben" (han är jurist men men) och han kom ihåg mig!
Även fast det var JÄTTE länge sedan vi sågs och jag har till och med hunnit ändra hårfärg och sånt.
(För er som inte vet så brukade jag träffa på honom på tåget till centralen och sen var han borta och jag saknade honom faktiskt.)

Jag vet inte om det var chocken över att jag såg honom igen men jag tror jag seriöst gått och fallit för honom. (GAWD I AM SUCH A GIRL!!)
Inte bra men det var My highlight of the day ~

Sen efterskolan gick moder och köpte Kyutai (en MUCC skiva som är as bra) och till min förvåning så följde det med en liten DVD oxå som jag nog får ta och kolla på senare.
Favorit låt på skivan??
Oz (älskar gitarren till döds)

Sen efter CD köpandet gick moder och jag till Gamla stan där hon överaskade mig med en ny bok
Haruki Murakami - The wind-up bird chronicle som faktiskt är jätte bra, jag kan typ inte sluta läsa....
Förutom nu när jag igentligen ska sitta och göra läxor. :/

OVER AND OUT

Say that you love me, hold me tight and never let go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0