Entry 14 - Hello reality

Det var ett tag sedan jag skrev något här... jag har mest förlorat mig själv i spelets värld... I spelet Lunar Knights värld.
Men i förrgår var jag en duktig flicka och gick utomhus, Jag om min fina kompis Linnéa hade en liten photoshoot a la Lolita och det var ytterst trevligt något jag skulle nog kunna göra igen. Dock dagen efter (alltså igår) vaknade jag med ont i halsen och att resa sig upp var en total omöjlighet (utan att få sjukt ont i huvudet och typ svimma) usch usch.
Nu ska jag inte klaga jag mår faktiskt lite bättre. Jag kan förflytta mig i lägenheten utan att det blir svart för ögonen osv... fast jag har fortfarande ont i halsen. D: <----Smiley är nödvändig

Jag kan endast gissa vad som gav mig ont i halsen... och jag tror att det är att jag inte har gått ut något på jätte länge och plötsligt så går jag ut en hel dag osv osv hej då imunförsvar.

Aja jag får mysa i soffan framför film och take out mat.

OVER AND OUT
"...and the wonderful liquid called Tea."

Kommentarer
Postat av: « K A R R O W »

Hittade din blogg via DeviantArt...snygg header! :)

2009-06-28 @ 18:53:28
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0