Entry 11 - The queen of hearts

En ny stil på bloggen! kändes att jag behövde ändra den (den var jöh så tråkig)
Saker jag ändrade:

  • Headern (bilden högst däruppe)
  • La till en söt liten klocka (den till vänster blir det väl)
  • Ändrade bakgrunds bilden
  • Ändrade Kommentar rutan (där man skriver sin komentar... fast jag kommer nog ändra den igen.)

sen vill jag tillägga att headern är  gjort av mig (och ni som inte visste det så ja jag ritade den tjejen och bakgrunden oxå men men)
Den tillhör mig och jag har copyright på den vill ni andvända bilden på något annat sätt får ni kontakta mig först
bilden kommer även finnas på min DeviantART http://QuarterDoll.deviantart.com

OVER AND OUT

Unhallowed...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0