Entry 09 - Banboro Koubou

Asiaten i området där jag bor (han liknar Tatsuro från mucc med afro och grymt närsynt på något udda sätt) gick förbi mig idag igen och denna gång tog jag mod till mig och pratade med honom. Han var jätte trevlig och söt på alla sätt och vis. Han ser ut att vara runt 17 men det var han inte... han är 31!!! det var  dagens chock han garvade lite åt min reaktion och nu är jag lite avundsjuk på hans asiat gener som får honom att se så ung ut.

Värsta familje snubben är han oxå med fru och barn... fast han kunde inte svenska direkt och för första gången(trotts att jag var nervös stammade jag inte det har inte hänt sedan jag gick på dagis typ!)
 
Iaf jag köpte lite pennor att uppenbarligen rita med och lita bakelser för att jag är fet(not really)
och sen blev jag helt randomly fotat av en professionell fotograf.

Sen i morse hittade jag hela Aural vampire s album Vampire Ecstasy och min nya fovorit är nog Banboro Koubou den är helt jeffla beroende framkallande!


S om sista grej måste jag lägga in en notis om  att filmen Changeling  med Angelina Jolie är as bra den är baserad på en verklig historia och jag blir arg på att Angelina inte ser ut som hon gör i filmen privat, för i filmen är hon jätte fin... tycker jag.

OVER AND OUT
I am running out of time and I am missing something... you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0