Entry 07 - You can stay under my umbrella

Idag var sista riktiga lektionen vilket både var roligt och lite sorgligt. Jag gjorde en krona av äckligt mjuk ståltråd.
och städade ur mitt skåp förväl skåp 199!
 Sen när jag kom hem så la jag mig på soffan och poff så somnade jag, det säger något om mig. och jag som hade tänkt och bertätta om värsta händelserika dagen... eller inte.

Sen väckte i alla fall moder mig och överaskade mig med ett nytt paraply (som funkar som sol paraply/lolita parasol OCH i regn!!)

Nu ska jag limma mina skor för.... 15 gången??? eftersom det regnade.
Och i morgon är jag ledig, undar vad jag ska göra då?... kanske sy klart min underkjol från helvetet.



OVER AND OUT
When it rains, that's the tears from fallen dragons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0