Entry 08 - Reading at the telefonplan

Idag satt jag i steck 5 timmar och läste på telefonplans tunnelbane station (sammanlagt 7 timmar då jag satt på morgonen oxå) och det var fan fantastiskt så det lär jag nog göra flera gånger (sen är det kul om man skulle råka träffa på en viss person jag gillar *host* *host*)

Träffade min gamla svenska lärare Mia (en massa nostalgi där) och en gamal bekant från dagis och min förra skola hihi trodde inte att han skulle känna igen mig.

SKOLAVSLUTNING I MORGON wee
Cristal och jag ska vara värsta prinsessorna och sen ska jag äta så mycket sushi jag bara kan och sen ännu mer på resturang sen med mamma  20 bitars sushi med två extra skålar med ris och en hal yakiniku (+ en cola och en cafe cooler från 7 eleven) ligger mitt rekord hitills på.

OVER AND OUT

Smile and wave boys, smile and wave.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0