Entry 17 - Lolita loppisen

Igår var det lolita loppis på tokyo stop och jag var där.
Jag kom tidigt, typ 1 timme innan de öppnade och tur var det för strax innan 11 så kom det en massa människor och köade och fler kom hela tiden det var så mycket folk att hela tokyo stopp var över fyllt och kön slingrade sig ut mot övergångstället.

De bästa sakerna till de bästa priserna gick fortast men jag hade tur jag lyckades lägga vantarna på en väldigt söt himmels blå Angelic pretty klänning (800 kr) samt en stor och söt Baby, the stars shine bright headbow (150kr) som matchade klänningen ovanligt bra

sen när det lättade inne i tokyostop... så man kunde röra sig osv så hittade jag ett underbart ihopfällbart Metamophose paraply med deras logga och prickiga detaljer den har jag tyvärr inga bilder på just nu 

jag stannade till kl 17:30 och fick även lite gratis saker
Luddiga vinter öronmuffar (som ska blekas från rosa till vitt)
samt en trevlig ros-krona-ring

Angelic Pretty klänning 

OVER AND OUT
Dance me to the end of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0