Entry 16 - the dolls

I förrgår var det en ytterst trevlig filmkväll hos Antika( och pyssel med Bjd-dockorna), vi klädde hupp Angies ena pojke i korsett och lolitakläder och han passade läskigt bra i det. Iaf kvällen började bli morgon och jag tror vi gick och la os vi 3 tiden. Sen ringe moder vid 10:30 och typ störde alla så då var det ingen ide att direkt försöka somna om.

På senare tid känns det som moder har gett mig mera frihet åt att åka i väg helt spontant och komma hem sent (fast hon sa att jag alltid har haft det...*harkel*)
Men för att återgå till ämnet. Efter frukosten så drog jag och Malle och Angie till Mayo-chan(Linn) på ett små spontant mini dockmöte(som jag var tvungen att åka tidigare än önskat ifrån) och det var väldigt trevligt och vi kom på att min pojke jag ska köpa(en docka asså!!) han ska vara som ett litet rådjur och kommer tydligen kallas Bambi(fast han kommer heta Gustaaf med två "a")
Han kommer tilloch med ha små horn och hovar och kanske en liten svans <33 squeee det kommer typ bli cuteness overload.

Sen igår när vi var hos Linn så köpte jag ett par söta akryl ögon (till dockor asså) they are so shiney and I like shiney.
OVER AND OUT
Only 102 days left, let's hold our breath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0