Entry 15 - Madoka and Barasuishou

Jag funderar på att cosplaya* som Kanaria från Rozen Maiden Men det blir låångt i framtiden.
Jag funderar även på att skaffa en söt liten peruk till lolita i någon färg. jag funderar på gröngrå (då kan jag även andvända den till kanaria cosplayen) eller blond/vit
*Cosplay är att typ klä ut sig till en karaktär från t ex en anime eller manga eller spel och sen "vara" den karaktären

De senaste dagarna har jag typ helt lyssnat på Barasuishou av Mitsumune Shinkichi och Madoka/Shun av Kawaragi Shiho de  låtarna är typ bäst när man känner sig lite... ledsen som jag har kännt typ hela sommarlovet. Fast jag vet inte om "ledsen" är det rätta ordet jag känner mig mera ner tygnd, att andas är jobbigt... som om man typ är jätte ledsen och gråter en massa... bara det att jag inte gråter.
(Jag önskar nästan att jag gjorde det.)

Näh nu ska jag sy en söt liten klänning och rycka upp mig själv!!
Bilden finns på min DA http://quarterdoll.deviantart.com


OVER AND OUT

Even the footprints remaining at this place
begin to disappear and distort... like scars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0