Entry 23 - Soul Kyuumetai

Igår var fantastiskt jaf hade inga planer att gå på lolita mötet men det slutade med att jag gjorde det i sista sekund (jag kände mig lite Out-of-place dock då jag hade en små tjajt kort kort klänning och o plattat hår)
men ialla fall lolita mötet var på det Halwyiska museet (en gammal grevinna samlade på en massa coola grejor och såg till att bygga ett enormt hus (Halwyiska platset) för att matcha, det som senare skulle bli museeumet)
efteråt så köpte moder ett halsband till mich och så gick vi på bio och såg inglorious bastards och det var lika awsome som jag trodde och helt plötsligt var klockan  20.20 och då gick vi och käkade jag åt thailänsk kyckling med basilika och sås/soppan allt låg i var så sjukt stark att jag nästan fick panik (det brände som FAN) och om jag tycker något är starkt då är det jävligt starkt.... fast det var sjukt gott ändå.

Idag har jag gjort... inget... eller jo jag har tjänat 140 ribbons.... för att jag kan
och moder får mig att känna mig så elak bara för att jag bara kan äta oskadade äpplen (sånna som inte har mosiga mörka fläckar eller liknande)
jag hatar mig själv lite nu... stackars äpple
Usch jag är en hemsk människa
 
Le halsband


OVER AND OUT

Act of Demon or the Work of God


Kommentarer
Postat av: Anonym

din design är så himla fin! Man blir helt mysig, glad och ja, fylld men alla känslor!

2009-09-02 @ 17:37:45
URL: http://bxtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0