Entry 22 - Horizont

I dag blev jag så arg att jag villa bara skada något, en liten viktipetter i min klass kallade mig korkad och agerade som om jag inte kan sy osv och när jag konfronterade honom var han liten bitch. JÄVLA IGEL det är det han är and är liten blod-igel som suger musten ur klassen och sen dissar oss för 3:orna och fattar inte varför vissa är sura på honom.

ARG SKADA ILSKA 

Horizont av MUCC är väldigt trevlig och jag har börjat teckna mera Alphonse Mucha-ish fast inte lika sjukt snyggt som han... but I'll get there... I hope.........
Så jävla fabolus han är och allt är handgjort då han levde på slutet av 1800-talet typ (Ingen jävla photoshop här inte)


OVER AND OUT

Minna no horizonto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0