Entry 20 - およげ!たいやきくん

Usch vad sämst jag är på att uppdatera... sen har det inte hänt så mycket heller... Förutom att det är offciellt slut på pengar i min familj så jag har levt på makaroner... vilket jag typ älskar så det gör inget! 
Men I veckan var jag på Lolita träff och först var det rätt tråkigt men sen gick vi till gamla stan och körde brännboll med ett paraply och en stackars nalle björn (ja detta finns på film) sen  var all trötta och då gick vi hem till Kamalia och kikade film
och jag blev lite utskälld att jag kom hem halv elva men aja  vem bryr sig?
Sen har jag oxå bakat muffins med Linnéa men vi kollade mest på youtube än bakade... så muffinsen blev mystiska men goda.
Sen nu i går så fick jag fika av Angie (choklad muffin of total doom) och morfar gav mig och moder en bärbar dator som han inte behövde längre (denna dator lär nog så småning om bli mera min sen höhöh med awsome internet uppkoppling)

Oyoge! Tayaki-kun <33 (jag tror jag gillar denna bättre än MUCCs cover OMG)



OVER AND OUT
およげ!たいやきくん ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0