Entry 19 - Radar Love

Idag vaknade jag  4:55 med en otrolig kliande känsla av att lyssna på Radar Love jag fann mig själv att nynna på denna låt så jag började leta igenom alla CD skivor och hittade den!  Amazing
Sen har jag fortsatt på en bild som jag ritade i förrgår och för första gången på jävligt länge kända jag mig riktigt nöjd med mig själv.
(Vill tillägga att det regnar ute och jag älskar regn, och att äta glass i regnet finns typ inget bättre ♥)

Jag tror jag är sjuk. Jag hade ett mindre sammanbrott en mer sorgsen flicka får man leta efter och nu har jag aldrig mått bättre(fast jag har typ on överallt av en konstig andledning), lustigt hur humöret kan svänga.

Nu har dock Radar Love bytts ur mot små glada blues aktiga Miyavi låtar men ah så kan det gå~

OVER AND OUT

In rain and death...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0